Zasady savoir – vivre’u w stosunku do osób ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
Komunikacja interpersonalna z pacjentem niesłyszącym z wykorzystaniem podstaw języka migowego
Więcej ...
Zatrudnianie osób z niepełnosprawnością jako pracowników lub współpracowników w placówce medycznej
Więcej ...
Kompetencje menedżerskich – motywowanie pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
Wdrożenie, stosowanie i utrzymanie standardu Dostępności POZ
Więcej ...
Rola empatii w kontakcie z pacjentami ze szczególnymi potrzebami -techniki zarządzania emocjami
Więcej ...
Warsztaty z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
Zespół przyjazny osobom ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
Komunikacja personelu placówki POZ z pacjentami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
Warsztaty dotyczące opracowania procedur obsługi i przyjaznej komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami
Więcej ...
1200
GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ
300
UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ
206
ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW