Doradztwo, zwane także consultingiem, to dziedzina zarządzania. Termin ten oznacza udzielanie fachowych opinii, porad czy wyjaśnień w oparci o dogłębną analizę danego przedsiębiorstwa, mających na celu wprowadzenie określonych rozwiązań, które przyniosą danej firmie korzyści ekonomiczne. Doradca biznesowy musi dysponować odpowiednią wiedzą, doświadczeniem i przygotowaniem, ponieważ wpiera procesy kształtowania i wprowadzanie zmian organizacyjnych, w wyniku czego pomaga różnej wielkości firmom rozwijać się i osiągać założone cele strategiczne.
Lista korzyści obejmuje między innymi:
· Optymalizacje konkretnych procesów w danym przedsiębiorstwie
· Wypracowanie większego zysku i poprawa wyników sprzedażowych
· Zmniejszenie kosztów i zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku
· Wzrost poziomu satysfakcji klientów
· Odciążenie Zarządu od wykonywania zadań operacyjnych na rzecz strategicznych;
· Poprawę kultury organizacyjnej
· Zmniejszenie fluktuacji pracowników
· Poprawa wizerunku firmy
GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ
UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ
ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW
Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.