Doradztwo

Doradztwo

 

Doradztwo, zwane także consultingiem, to dziedzina zarządzania. Termin ten oznacza udzielanie fachowych opinii, porad czy wyjaśnień w oparci o dogłębną analizę danego przedsiębiorstwa, mających na celu wprowadzenie określonych rozwiązań, które przyniosą danej firmie korzyści ekonomiczne. Doradca biznesowy musi dysponować odpowiednią wiedzą, doświadczeniem i przygotowaniem, ponieważ wpiera procesy kształtowania i wprowadzanie zmian organizacyjnych, w wyniku czego pomaga różnej wielkości firmom rozwijać się i osiągać założone cele strategiczne. 

 

Lista korzyści obejmuje między innymi: 


·      Optymalizacje konkretnych procesów w danym przedsiębiorstwie 

·      Wypracowanie większego zysku i poprawa wyników sprzedażowych 

·      Zmniejszenie kosztów i zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku 

·      Wzrost poziomu satysfakcji klientów

·      Odciążenie Zarządu od wykonywania zadań operacyjnych na rzecz strategicznych;

·      Poprawę kultury organizacyjnej

·      Zmniejszenie fluktuacji pracowników 

·      Poprawa wizerunku firmy 




Jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.