Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

 

 

     1.     Zasady ułatwiające kontakt z klientami.

     2.     Teoria atrybucji:

             ·      podstawowy błąd atrybucji, co to jest.

     3.     Typologia osobowości:

             ·      test osobowości;

             ·      omówienie poszczególnych typów osobowości;

             ·      jak postępować z poszczególnym typem klienta;

             ·      ćwiczenie z rozpoznawania typów osobowości.

     4.     Trudny klient– 6 zasad ułatwiających kontakt.

     5.     Wybrane narzędzia asertywnej komunikacji.

     6.     Sztuka zadawania pytań. Od ogółu do szczegółu:

            ·      co pytamy;

            ·      rodzaje pytań.

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.