Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebami

 

 

     1.   Zasady ułatwiające kontakt z pacjentami ze szczególnymi potrzebami.

     2.   Teoria atrybucji:

          ·      podstawowy błąd atrybucji, co to jest? 

     3.     Typologia osobowości:

          ·      test osobowości;

          ·      omówienie poszczególnych typów osobowości; 

          ·      jak postępować z poszczególnym typem pacjenta; 

          ·      ćwiczenie z rozpoznawania typów osobowości;

     4.     Trudny pacjent – 6 zasad ułatwiających kontakt.

     5.     Wybrane narzędzia asertywnej komunikacji.

     6.     Sztuka zadawania pytań. Od ogółu do szczegółu:

         ·      po co pytamy;

         ·      rodzaje pytań.



Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.