- Komunikacja wewnętrzna w placówce medycznejzobacz szczegóły kursu
- Prowadzenie dokumentacji medycznejzobacz szczegóły kursu
- Efektywne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w kontakcie z osobami ze szczególnymi potrzebamizobacz szczegóły kursu
- Zespół przyjazny osobom ze szczególnymi potrzebamizobacz szczegóły kursu
- Rola Empatii w kontakcie z pacjentami ze szczególnymi potrzebami -techniki zarzadzania emocjami z elementami rozwoju inteligencji emocjonalnejzobacz szczegóły kursu
- Szkolenie dla personelu placówki z zakresu kompetencji społecznych właściwych dla komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebamizobacz szczegóły kursu
- Rozwój kompetencji menedżerskich w zakresie motywowania pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebamizobacz szczegóły kursu
- Projektowanie i tworzenie zdalnej usługi rozwojowej – moduł 3: ASPEKTY PRAWNE I CYBERBEZPIECZEŃSTWO ZWIĄZANE Z TWORZENIEM ZDALNYCH USŁUG ROZWOJOWYCHzobacz szczegóły kursu
- Projektowanie i tworzenie zdalnej usługi rozwojowej moduł 2: TECHNOLOGIE DO PROJEKTOWANIA I TWORZENIA ZDALNYCH USŁUG ROZWOJOWYCHzobacz szczegóły kursu
- Wypracowanie całościowej koncepcji (strategii transformacji cyfrowej) zmianyzobacz szczegóły kursu
- Akademia Menedżera Zdrowia cz. II-Prawa personelu medycznego czyli jak chronić się przed pacjentemzobacz szczegóły kursu
- Akademia Menedżera Zdrowia cz. I -Dokumentacja medyczna jako dowód w postępowaniu przed sądemzobacz szczegóły kursu
- Akademia Menedżera Zdrowia cz. III -Prawa i obowiązki pracowników placówki medycznej czyli jak sie uchronić przed najczęściej popełnianymi błędamizobacz szczegóły kursu
- ZATRUDNIANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄzobacz szczegóły kursu
- KOMUNIKACJA Z OSOBAMI ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMIzobacz szczegóły kursu
- Zasady savoir –vivre u w stosunku do osób ze szczególnymi potrzebamizobacz szczegóły kursu
1200
GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ
300
UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ
206
ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW