Komunikacja wewnętrzna w zespole pracowników

 

 

     1.     Metody efektywnej komunikacji w zespole pracowników:

             ·       identyfikacja przeszkód występujących w komunikacji międzyludzkiej i sposoby ich opanowania;

             ·       rozróżnianie informacji od interpretacji oraz zachowań od intencji;

             ·       komunikacja niewerbalna: znaczenie postawy, gestów, mimiki, tonu głosu;

             ·       sztuka aktywnego słuchania;

             ·       umiejętność stawiania skutecznych pytań;

             ·       rola empatii w skutecznej komunikacji międzyludzkiej.

     2.     Wewnętrzne techniki komunikacji:

             ·       metody rozwijania poczucia własnej wartości;

             ·       samoocena i jej wpływ na relacje międzyludzkie.

     3.     Rozpoznawanie stylów zachowań:

             ·       umiejętność podejścia indywidualnego do różnych typów osobowości klientów i współpracowników;

             ·       umiejętność łagodzenia konfliktów w zespole w oparciu w oparciu typ osobowości;

             ·       umiejętność rozwiązywania problematycznych sytuacji w oparciu o typ osobowości. 

     4.     Podstawowe czynniki wywołujące stres:

             ·       stres i przyczyny jego powstawania;

             ·       różne typy osobowości i reakcja na stres; 

             ·       poziom stresu – rozróżnienie stresu pozytywnego i negatywnego;

             ·       różne oznaki stresu w poszczególnych sferach życia – myślenia, zachowania, emocji i ciała. 

     5.     Strategie radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym:

             ·       osobowość „odporna” na stres;

             ·       jak sobie radzić ze stresem;

             ·       analiza i wykorzystanie stresu (negatywnych emocji) jako sygnał do poprawy jakości życia;

             ·       techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem na polu zawodowym i osobistym.

 

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.