Reklamacje

 

1.Odbiorca usług:

1.1.ma prawo oczekiwać, że: w trakcie usługi zrealizowany zostanie zakres tematyczno-praktyczny ustalony pomiędzy klientem a organizatorem usługi; zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (jeśli za organizację szkolenia odpowiadała dostawca usług); prowadzący/trener będzie posiadał odpowiednią wiedzę merytoryczną i/lub praktyczną dotyczącą zagadnień dotyczących danej usługi; prowadzący/trener przeprowadzi usługę w sposób profesjonalny i z należytą starannością w zakresie tematycznym i terminach szczegółowo opisanych w przedstawionej i zaakceptowanej przez klienta ofercie szkoleniowej lub doradczej; dostawca usługi dołoży wszelkich starań, aby dopasować szkolenie do potrzeb klienta, szczególnie w przypadku realizacji szkolenia zamkniętego; organizator spełni warunki formalne udziału w usłudze zgodnie z zawartą umową pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą, w tym wyda materiały szkoleniowe i certyfikaty uczestnikom;

1.2.ma obowiązek: uczestniczyć aktywnie w usłudze, jeżeli usługa dotyczy bezpośrednio klienta; jeżeli klient deleguje do wykonania usługi pracowników, to ma obowiązek dopilnować udziału wyznaczonych osób w realizacji usługi; poinformować na 30 dni wcześniej o zmianie terminu usługi.

2.Dostawca usług: 

2.1.ma prawo oczekiwać, że: uczestnicy szkolenia/usługi w pełni zaangażują się w proces szkolenia/usługi oraz będą brali aktywny udział w realizacji ćwiczeń i wyznaczonych zadań oraz dostosują się do wspólnie ustalonych w czasie wykonywania usługi zasad, np. kontrakt szkoleniowy; klient lub wyznaczone przez niego osoby wypełnią ankiety badania potrzeb, o ile takie będą przewidziane i ustalone umową pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą, w sposób umożliwiający dopasowanie programu usługi/szkolenia (w przypadku szkolenia zamkniętego, klient udostępni wszystkie niezbędne informacje umożliwiające opracowanie programu szkolenia zgodnego z potrzebami); w razie zgłoszenia przez organizatora (w formie notatki/malia/pisma przed wykonaniem usługi/szkolenia) potencjalnie trudnych sytuacji/warunków lub zastrzeżeń dotyczących realizacji usługi/szkolenia (np. warunków na sali szkoleniowej zapewnionej przez Klienta, która może utrudnić realizację usługi/szkolenia) przez trenera/prowadzącego, klient ustosunkuje się do rekomendacji przed wykonaniem usługi/szkolenia, w celu uniknięcia trudnych sytuacji podczas realizacji usługi/szkolenia lub też na drodze pisemnej poinformuje o podtrzymaniu swoich ustaleń, co wyklucza późniejszą reklamację; uczestnicy usługi/szkolenia będą aktywnie uczestniczyć w pełnym wymiarze godzin całej zakontraktowanej usługi/szkolenia oraz podpiszą się na liście obecności, co zostanie potwierdzone wystawieniem certyfikatu, w przypadku uczestnictwa w minimum 80% czasu przewidzianego na realizację danej usługi/szkolenia; zostaną spełnione inne formalne warunki umowy; w przypadku usługi/szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z funduszy unijnych lub innych form dofinansowania, usługobiorca lub wskazane przez niego osoby dopełnią wszystkich formalności przewidzianych regulaminem określonego projektu; 

2.2.ma obowiązek: dołożenia wszelkich starań oraz realizacji usług/szkoleń z należytą starannością, zgodnie z zaakceptowaną ofertą lub umową na wykonanie danej usługi/szkolenia; w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych/losowych uniemożliwiających wykonanie usługi/szkolenia w zakontraktowanym terminie, do niezwłocznego poinformowania o zaistniałej sytuacji usługobiorcę oraz do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do wykonania danej usługi/szkolenia w jak najszybszym terminie dogodnym dla obu stron. 

3.Klient ma prawo do złożenia reklamacji lub skargi dotyczącej usługi/szkolenia, jeżeli nie została ona zrealizowana przez usługodawcę zgodnie z zaakceptowaną przez obie strony umową. 

3.1.Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie:  pisemnej, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, która zostanie wysłana na adres Activemed Sp. Z o.o. 50-430 Wrocław, ul. Brzeska 5-15/u1; pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, która zostanie wysłana na adres: biuro@activemed.pl lub kontakt@mbacademy.pl; pisemnie, w formie pisma doręczonego osobiście, na adres Activemed Sp. Z o.o. 50-430 Wrocław, ul. Brzeska 5-15/u1.

3.2.Zgłoszenie, o którym mowa punkcie 3 niniejszego paragrafu powinno zawierać: nazwę firmy oraz imię i nazwisko klienta/uczestnika; dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację; przedmiot reklamacji (nazwa usługi/szkolenia, termin i miejsce realizacji); uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, ze szczegółowym opisem sytuacji; oczekiwania wobec usługodawcy.

3.3.Reklamacja/skarga może być złożona nie później niż do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia usługi/szkolenia.

3.4.Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji/skargi bez rozpatrzenia oraz uznaje ją za niezasadną, jeżeli reklamacja/skarga zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w rozdziale 3.3. niniejszego paragrafu.

3.5.Organizator ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 30 dni roboczych o czym klient zostanie poinformowany w formie pisemnej, tożsamej jak złożona reklamacja/skarga. 

3.6.Organizator ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.

3.7.Organizator zastrzega sobie prawo do odmownego rozpatrzenia reklamacji lub skargi, jeżeli będzie sprzeczna z zapisami zawartym w umowie pomiędzy usługobiorcą a usługodawcą lub niezgodna z procedurą zarządzania jakością ISO 9001:2015 Activemed Sp. Z o.o. 50-430 Wrocław, ul. Brzeska 5-15/u1;

3.8.W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, organizator zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty: realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej usługę/szkolenie, zniżka w wysokości 20% na wykonanie kolejnej usługi/szkolenia, ponowne wykonanie usługi/szkolenia w innym terminie, otrzymanie dodatkowych materiałów wspierających proces realizacji usługi/szkolenia. 

3.9.Pozostałe kwestie związane z reklamacją lub skargą, nie ujęte w niniejszym regulaminie, będą miały umocowanie w przepisach certyfikatu jakości ISO 9001:2015 wystawionego dla Activemed Sp. Z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Brzeska 5-15/u1 i przepisach Kodeksu Cywilnego. 

 

1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.