Rozwój kompetencji osobowych pracowników IT

 

 

     1.     Komunikacja interpersonalna jako podstawowy element kompetencji osobowych. 

            ·      Elementy procesu komunikowania się.

            ·      Komunikacja interpersonalna a osobowość czy płeć

            ·      Narzędzia stosowane w komunikacji

            ·      Czynniki odgrywające ważna rolę w komunikacji.

            ·      Bariery komunikacyjne

            ·      Zasady skutecznej komunikacji

            ·      Zwroty, których należy unikać w komunikacji

            ·      Precyzja odbioru komunikatu.

     2.     Efektywne zarządzanie zespołem.

            ·      Zasady budowania efektywnego zespołu

            ·      Fazy rozwoju zespołu

            ·      Co zwiększa efektywność i poprawia atmosferę w zespole

            ·      Przywódca czy szef – atrybuty dobrego lidera

            ·      Zarządzanie sobą w czasie – umiejętność planowania, organizowania, delegowania i kontrolowania.

            ·      Delegowanie zadań – jako element motywujący.

            ·      Konstruktywna informacja zwrotna – jak chwalić i zwracać uwagę pracownikom. Algorytm nagradzania i karania.

            ·      Style rozwiązywania konfliktów

            ·      Badanie potrzeb klienta jako podstawowy element sprzedaży.

            ·      Potrzeba – cecha – korzyść – czyli jak poprawić efektywność sprzedaży.

            ·      Relacyjność a sprzedaż.

     3.      Sztuka negocjacji.

            ·      Czym są negocjacje i czemu służą

            ·      Fazy negocjacji

            ·      Strategia a taktyki negocjacyjne

            ·      Modele negocjacji

            ·      Kiedy nie podejmować negocjacji

            ·      Techniki stosowane w czasie negocjacji: 

                    o   Rzut na taśmę

                    o   Ostatnie życzenie

                    o   Fałszywa Batna

                    o   Rzekomy zwierzchnik

                    o   Techniki groźby

                    o   Techniki blefowania

                    o   Zabójcze pytanie

                    o   Zamiana ról

                    o   Taktyki zobowiązania

                    o   Skubanie

                    o   Taktyka „zły policjant – dobry policjant”

                    o   Balon próbny

                    o   Pozorne ustępstwo

            ·      Zamykanie negocjacji

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.