Szkolenie e-commerce w zakresie budowania sklepu internetowego
Dzień 1
Karta produktu – omówienie, najważniejsi elementy.
Cechy, atrybuty, tagi.
Linkowanie wewnętrzne.
Jak przygotować interesującą kartę produktu.
Promocje – omówienie najlepszych praktyk.
Grupy produktowe , kalendarz promocji.
Działania w oparciu o potrzeby klientów.
Dzień 2
Metody budowania cyfrowej ścieżki klienta.
Przykłady i zasady działania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych wykorzystywanych w ecommerce.(google analitics, google trends).
Omówienie korzyści ze stosowania rozwiązań ecommerce, w tym wykorzystujących algorytmy AI.
Dzień 3
Cyfrowe rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem.
Działania sprzedażowe dostosowane do ścieżki klienta.
Rodzaje nowoczesnych narzędzi i rozwiązań cyfrowych w e-commerce.
Strategia rozwoju e-commerce dostosowana do specyfiki firmy.
Dzień 4
Audyt strony sprzedażowej.
Analiza szaty graficznej sklepu oraz pozytywnego doświadczenie użytkownika (User eXperience).
Analiza podstron: kategoria, produkt, chceckout, mail.
Porównywarki cenowe: po co istnieją, jakie występują w Polsce.
Allegro, Amazon, eBay, Ceneo - prowizje i płatności – ile kosztuje promocja.