Szkolenie z technik sprzedaży – kampanie Google Ads – omówienie, zasady działania, pojęcia, praktyka
Dzień 1
Skuteczna reklama w Google Ads - cena vs dopasowanie do odbiorcy.
Od czego zależy koszt reklamy - wyjaśnienie działania algorytmów.
Porównanie typów treści pod kątem skuteczności przekazu reklamowego.
Schemat lejka reklamowego - przygotowanie infrastruktury jeszcze przez kampanią.
5 najczęściej popełnianych błędów przy planowaniu kampanii reklamowej.
Firmowe konto reklamowe.
Wyjaśnienie podstawowych opcji i pojęć.
Konfiguracja ustawień rozliczeniowych.
Administracja użytkownikami, role i nadawanie dostępów.
Jak radzić sobie z najczęściej występującymi problemami.
Dzień 2
Podstawy tworzenia atrakcyjnej formy reklamy.
Zasady tworzenia chwytliwych nagłówków reklamowych.
Objaśnienie formatów reklam i wymiarów kreacji w zależności od umiejscowienia.
Wymagania i ograniczenia wynikające z regulaminu.
Kampania Produktowa.
Kampania w sieci wyszukiwania.
Kampania w GDN.
Struktura kampanii, czyli kampania, zestaw reklam i kreacja reklamowa.
Omówienie celów reklamowych z przykładami zastosowania.
Planowanie budżetu - model rozliczeniowy, wydatkowanie dzienne vs lifetime.
Dzień 3
Dobór grupy docelowej (zainteresowania, zachowanie, demografia).
Podstawy segmentacji grup docelowych.
Omówienie wskaźników efektywności reklamy.
Statystyki reklam - jak można je wykorzystać do optymalizacji kampanii.
Podstawy analityki.
Zestawy reklam - tworzenie wykluczeni.
Google Ads w Google Analytics.
analiza dotychczasowych klientów.
cel marketingowy i logika jego rozumienia.
badanie klientów - najskuteczniejsze metody zbierania danych o grupie docelowej.