Technologie do projektowania i tworzenia zdalnych usług rozwojowych - moduł 2

 

 

        

              Dzień I

 

     1.     Dobór zdalnej technologii uczenia się do realizacji celów usługi rozwojowej (część teoretyczna).

     2.     Główne pojęcia e-learningu i ich wykorzystanie w zdalnych procesach rozwojowych, - metodyki e-learningu (zajęcia praktyczne). 

     3.     Formaty wykorzystywane w e-learningu synchronicznym i asynchronicznym (zajęcia praktyczne).

     4.     Narzędzia i platformy do tworzenia treści e-learningowych - programy authoringowe (zajęcia praktyczne).

     5.     Programy do pracy zdalnej (np.: meet, zoom, teams, webex - zajęcia praktyczne).

     6.     Narzędzia do połączeń wideo 1:1, 1 do wielu (tutoriale, sesje indywidualne, warsztaty, webinary) zajęcia praktyczne.

     

              Dzień II 


     1.     Platformy edukacyjne i ich funkcjonalność - (zajęcia praktyczne).

     2.     Dobór funkcjonalności do realizacji celu usługi rozwojowej – planowanie platformy (zajęcia praktyczne).

     3.     Zasady przygotowywania materiałów szkoleniowych – element metodyki w tworzeniu zdalnych usług (zajęcia praktyczne).

     4.     Tworzenie i modyfikowanie treści w różnych formatach: tekst, zdjęcia, audio, wideo Przekazywanie materiałów – przed szkoleniem/w trakcie/po – wykorzystanie repozytoriów (zajęcia praktyczne)

     5.     Wizualizowanie graficzne merytoryki, podstawowe zasady kompozycji, typowe formaty i aspekty produkcyjne warstwy wizualnej szkolenia, oprogramowanie i narzędzia online (zajęcia praktyczne).

     6.     Narzędzia utrzymania uwagi w trakcie prezentacji on-line (zajęcia praktyczne).

     

         Dzień III


     1.     Jak moderować szkolenie zdalne – narzędzia aktywizowanie grupy (zajęcia praktyczne).

     2.     Warstwa audio/wideo: rodzaje materiałów wideo, nagrywanie wideo, montaż, nagrywanie audio (zajęcia praktyczne). 

     3.     Typowe formaty i aspekty produkcyjne audio/wideo (zajęcia praktyczne).

     4.     Oprogramowanie stosowane w montażu i obróbce audio/video (zajęcia praktyczne).

     5.     Problemy techniczne, jak ich uniknąć i jak sobie z nimi radzić (zajęcia praktyczne).

     6.     Podsumowanie.

 

 

Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.