Technologie do realizowania zdalnych usług rozwojowych – moduł 2

 

 

        Dzień I


  1. Kanały komunikacji online (Zoom, Slack, Ms Teams, Google Meet).

  2. Programy i aplikacje służące do prezentacji poszczególnych typów Komunikatów.

  3. Wstęp do obsługi pakietów programów do obróbki, prezentowania i zamieszczania treści (audio, wideo, tekst, zdjęcia) w Internecie.


        Dzień II


  1. Metody online i offline stymulowania aktywności uczestników.

  2. Filtrowanie otrzymywanych komunikatów.

  3. E-learning i rozwiązania (w tym kanały komunikacji) wspierające realizację zdalnych rozwiązań usługi rozwojowej, zdalne uczenie się i transfer wiedzy.

  4. Funkcja mediów społecznościowych w realizacji usługi rozwojowej.

 
 
Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.