Zespół przyjazny osobom ze szczególnymi potrzebami

 

 

     1.     Wartości w procesie obsługi w placówce medycznej.

     2.    Potrzeby i oczekiwania osób ze szczególnymi potrzebami w procesie obsługi w placówce medycznej.

     3.    Komunikacja i współpraca oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu – jak ją budować wykorzystując wiedzę na temat stylów społecznej komunikacji pacjentów i personelu.

     4.    Budowanie zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami w oparciu o standardy dostępności dla placówek medycznych - określenie ról, zadań, form wsparcia.

     5.    Dostępność w zatrudnieniu: dostępne miejsca pracy – dostępny zespół.

     6.    Potrzeby i oczekiwania personelu w trakcie procesu obsługi w placówce medycznej, a jego motywacja i zaangażowanie.

     7.    Wypracowanie działań, jakie mogą podejmować osoby zarządzające placówką medyczną, aby ułatwić personelowi obsługę pacjentów ze szczególnymi potrzebami placówce medycznej od

strony organizacyjnej.

     8.    Wypracowanie listy działań do realizacji przez personel placówki w celu zwiększenia świadomości pacjentów i osób im towarzyszących z zakresu szczególnych potrzeb i dostępności w placówce medycznej.

     9.     Podsumowanie szkolenia




Jeżeli jesteś zainteresowany/na i chcesz dowiedzieć się więcej lub chcesz omówić indywidualny program szkolenia - skontaktuj się z nami
1200

GODZIN KURSÓW
I SZKOLEŃ

300

UKOŃCZONYCH
SZKOLEŃ

206

ZADOWOLONYCH
KLIENTÓW

USTAWIENIA WIDOKU

Rozmiar tekstu:

Dla słabowidzących:

Mapa serwisu

Wersja tekstowa

Słownik skrótów

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.